Hun hatet meg..

Forespørselen 

I mai ringte ei god venninne av meg og spurte meg om vi kunne hjelpe henne med en konfirmasjons kake til hennes datter og så klart skulle det la seg gjøre. Vi snakket litt rundt hva hun ønsket og hvordan hun ville at den skulle se ut. Det var veldig viktig at den ikke var knallrosa og den skulle ha dansetema men ikke disco. Hun ønsket også at det skulle være dame dansende på toppen i siluette.  Ok null problem, det skulle vi fikse. Hun sendte meg noen bilder og følte hun var trygg på at den ville bli som hun forventet . Jeg vet hun stresser før slike dager så jeg forsikret henne om at hun behøvde ikke stresse over denne kaken,  we got this 🙂 Men……………….. så fikk jeg denne …

Underveis

Jeg lovte å sende henne noen bilder for at hun skulle se fremgang på blomster osv og hun var svært så fornøyd 🙂 Hun er ganske nøye og litt perfeksjonist på at slike dager skal bli perfekte, noe jeg skjønner veldig godt, og kaka skulle være midtpunktet på kakebordet. Så det var VIKTIG at den ble fin og i dus rosa 🙂 

Ferdig kake 

Når den var ferdig så skulle jeg sende henne bilde og jeg måtte si fra på forhånd så hun fikk satt seg godt ned og var forberedt he he. Da fant jeg ut at jeg måtte lure henne litt 🙂 Vel , da måtte jeg på google og finne et bilde som så ut som den kaken hun absolutt IKKE ønsket å få 🙂 Gledet meg skikkelig til å ha det litt gøy med henne. Denne dagen gikk utrolig tregt og det var bare småting igjen nå, så kunne vi endelig få sendt bilde av den . Vel ferdig og jeg hadde funnet det perfekte bilde av kaken hun ikke ville ha .. Så jeg sendte henne en melding og sa fra at nå kom bilde snart… Ok ok gi meg 5 minutter skrev hun… etter 5 minutter sendte jeg henne dette bilde :))) Altså ALT hun ikke ønsket på kaken hehe :-/

Det ble stille

Så på meldingen at hun hadde sett kaken, men ikke en lyd….. tiden gikk og etter 10 minutter skrev hun : Hvor skal dama stå???? Jeg svarte..dame??hvilken dame? Heheheheh…. så gikk det nye minutter, og da ble vi enige om at det var på tide å ringe henne . da hun tok telefonen sa hun, kaka er kjempefin den, men mangler det ikke kanskje noe, Stakkars, hun ville ikke skuffe oss med å si “DERE HAR GJORT HELT FEIL !!!!”  Da skjønte jeg at jeg måtte si jeg tulla og skulle sende henne et nytt bilde 🙂 Dette ble det ferdige resultatet 

Reaksjonen

 Etter dette ringte jeg henne igjen for å unnskylde meg for å ha utsatt henne for 15 minutters stress og skuffelse, og hun bare gråt og gråt av glede over hvor fin den var og hvor fornøyd hun var, da er det ekstra gøy å hjelpe en venn:-) Hun avsluttet med å si : “jeg hatet deg….. i et øyeblikk!” <3 

#venner #baking #moro 

6 kommentarer

Siste innlegg