Du er best..

 

Da det ble klart at vi skulle kjøpe huset her i Larvik så begynte vi å planlegge oppussing før vi hadde overtatt, det var ikke lite vi villle gjøre så vi hadde litt av en jobb foran oss. Vi var gira og når vi først setter i gang med noe så er det bare å stå på til krampa tar oss. Liker ikke pauser i slike prosjekt hehe. Sånn er det bare 🙂 Rune liker å pusse opp han også så da var vi enige, på med arbeidsbuksa, og den skal helst ikke av før vi er ferdige hvis det hadde gått etter mine ønsker som dere skjønner ! 🙂

Kjelleren 

Vi begynte å pusse opp kjelleren, der var det en kjellerstue som vi skulle gjøre noe med og et annet rom som var ferdig, men det rev vi ned også, ellers var det rå kjeller. Dette gjorde vi mens mamma fortsatt bodde her i vente på sin nye leilighet. Så da hadde vi noen koselige måneder som vi bodde sammen med henne 🙂 Vi rev ned vegger og tømte kjelleren for alt nesten, så startet vi på prosjektet som innebar å bytte vinduer, nytt bad, ny utgangsdør, nye vegger, nye rom, vaskerom og nye tak. Heldigvis så er da Rune ekstremt handy og jeg litt handy, så fagfolk trengte vi KUN til elektrisk og rør arbeid 🙂

Her er noen bilder fra kjelleren 🙂

Etter at dette var ferdig så hadde Mamma flyttet ut og vi kunne begynne på alle andre ting, som ny veranda. Arket jeg skulle tegne verandaen vi skulle bygge på var kanskje litt stort , og for å fylle ut det så måtte det bli en stor veranda da 🙂 Da jeg viste Rune ferdig tegning som da hadde eskalert fra ca 40m2 – 160 m2 ferdig veranda så ble han glad hehe . Den gamle ble revet og det ble litt av en start da værgudene sviktet oss og ga oss 1 meter snø den dagen gravemaskin var leid inn. Men det stoppet ikke dem (nå kunne jeg IKKE skrive oss, for jeg ble inne). Naboen kom med snøfreser så vi fikk måket vekk endel snø, så var det igang 🙂

Her har vi hatt mange fine stunder <3

Soverom og garderobe

Det ble en liten pause med oppussing etter at veranda området var ferdig, men ikke så lenge. Vi måtte jo få soverommet i orden.. Igjen fikk jeg oppgaven med å skisse opp planen på hvordan jeg ville ha det, for dere vet hvordan det er med oss damer. Vi må få det slik vi vil ha det 🙂 Så da holdt det ikke med å pusse opp soverommet, måtte litt riving til der å gitt 🙂 Bilder sier mer enn ord så………

Du er best

Stue og kjøkken har også blitt pusset opp i form av maling,nye gulv osv,og i sommer fikk vi opp en ny trapp 🙂 Det er planer på gang med nytt kjøkken, men det kommer etterhvert. Dette innlegget er vel riktig å dedikere til min kjære samboer Rune som har gjort alt dette mulig, du har jobbet natt og dag og jeg er så takknemlig <3

Klem fra Lene 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg