Gjester til middag

Reklame | Christiania Glasmagasin NO

Jeg elsker å be inn til middag og pynte til min beste evne, Høst, vår, sommer og spesielt til Jul er det utrolig koselig å dekke på til middag. Når jeg selv blir bedt bort så er det så utrolig hyggelig å komme til et pent pyntet bord. Problemet jeg hadde da jeg skulle dekke og pynte var at jeg alltid manglet noe, hadde ikke alt av samme serie. Et år måtte jeg låne 2 glass av Daniel for å ha nok, så da bestemte jeg meg for å få bestilt de vi manglet innen neste bord skulle dekkes.

 Så var det bestikk da, vi hadde noe men heller ikke det hadde vi nok av, så da kjøpte vi det også, så denne julen så er alt komplett av glass, karafell og bestikk 🙂 Vi ble enige om at Hardanger bestikket Nina var pent så da ble det det 🙂 Så nå kan jeg bare dekke bord og be inn gjester <3

 Du finner disse tingene pluss så utrolig mye annet lekkert både til deg selv eller julegaver for eksempel, og til fantastiske fine priser 🙂

Ta en tur inn å se selv da vel, anbefales virkelig 🙂 Christiania Glasmagasin

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg