JEG er så forbanna!!

Tenke først.. kjefte etterpå 🙂

I et forhold kan man ofte være uenig og irritasjoner oppstår, jeg for min del gjør alt for å slippe krangling. For det første syns jeg det er så kjipt, gå å være sure på hverandre og egentlig ikke ha det så bra. Nei det vil jeg ikke ha noe av, så jeg kan si at Rune og jeg har kranglet ordentlig 1 gang på våre 5 ½ år. Noe både han og jeg er glad for. Vi har diskutert ting hvis vi ikke er enig om hvordan ting skal gjøres eller lignende, men d skulle bare mangle. En sunn diskusjon er en bra diskusjon.

“Unødvendig å irritere på seg grå hår tiihiii”

Da vi møttes ble vi enige om at det er viktig å snakke om ting, fortelle hverandre hvis det er noe som plager oss, og det har vi vært flinke til 😊 Det er så dumt å gå å irritere seg over en ting over lang tid, da bare bygger det seg opp mere frustrasjon.. UNØDVENDIG !!! Så her er noen tips til å holde det fredeligere i hjemmet deres :

  • Snakk sammen
  • Lytt når partneren snakker
  • Ha øyekontakt
  • Kyss hverandre hver dag
  • Velg dine kamper, du ikke klikke for småting
  • Gjør morsomme ting sammen
  • Gå ikke til sengs uenige
  • Prøv å ta en fylleirritasjon dagen derpå (er mest sannsynlig ikke noe å diskutere)
  • Snakk om det i stedet for å krangle om det
  • Ha 1 date kveld i uka uten mobilen (eh, den er vanskelig)
  • Elsk hverandre, og sist men ikke minst ta vare hverandre <3

 

Jeg håper dere alle tenker litt slik, dagene blir så mye bedre og dere kan som meg slippe å si .. JEG er så forbanna!! 🙂 <3

#samhold #kjærlighet #vennskap #kommunikasjon #love

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg