Gruer meg til jul?

Nå når julen nærmer seg så tenker jeg ekstra mye på andre mennesker, mennesker jeg ikke kjenner. Tenker på at det sitter en Bestemor eller Bestefar alene en eller annen plass. At det er barn som er alene uten familie, og barn som lever i voldelige hjem. Kanskje de gjemmer seg under senga si og gruer seg til jul At mange lider under fattige kår og som kanskje ikke har penger til mat. Det gjør meg vondt at noen faktisk har det slik.

 

Nå sitter jeg her hjemme alene, det er stille og rolig og jeg har det godt, men tenk hvis INGEN skulle kommet hjem til meg!  Eller om jeg ikke hadde noen, gruet meg til ensom jul og var lei meg. Jeg syns det er så forferdelig at mange, ekstremt mange har det vondt i forskjellige former, det får meg til å sette pris på så mye, jeg er heldig !!

 

Jeg er takknemlig for min familie, min samboer, våre barn, mine venner og at jeg slipper å grue meg til jul <3  vær takknemlig for det DU har og de du er så heldig å ha rundt deg  <3

 

Klem fra Lene

 

#julen #familie #tavarepåhverandre #omsorg #kjærlighet

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg