Hvis du sliter

Reklame | Coolstuff NO

Når jeg skal kjøpe julegaver så blir jeg ofte sittende å tenke mye på HVA jeg kan kjøpe. Folk ønsker seg liksom ikke så mye, da de fleste har alt. Men jul er jul og man må finne på noe, og jeg som elsker netthandel har kikket litt og fått bestilt en god del gaver i dag. Kan ikke røpe hva jeg har kjøpt annet enn en ting, men tenkte jeg kunne dele noen tips med dere 🙂

1. Til Bestemor og Mamma kan du for eksempel kjøpe et deilig pledd med åpning til armene, dette finner du ved å klikke HER 

2. Noe som Bestefar og Pappa alltid trenger er verktøy så da kan du jo kjøpe Universalverktøy som du finner HER 

3. Julegave til en venninne eller venn kan jo være disse fine Tassen følelse krus eller skåler som du kan finne HER og HER 

4. Til mannen i huset (dette får Rune til jul blant annet) Det er nok en meget lur ide .. se HER  

5. Til oss damer i hus, så har jeg endel forslag HER 

Fra i dag og frem til 10/12  er det 10% på hele Nettbutikken ved å oppgi kode GODJUL18 i kassen 🙂 

Håper dere som sliter litt med å finne ut hva dere skal kjøpe fant noen gode tips 🙂 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg