Kakepynt og julefilm

Når jeg setter meg ned innpå «rommet» mitt, enten for å skrive, rydde opp i systemet mitt eller lage noe kakepynt, da forsvinner alt rundt meg, går liksom inn i en boble for meg selv. Tiden flyr og jeg føler det er litt terapi i alle former hvis jeg kan si det slik. Får sånn ro inne sjela av det. Når jeg lager kakepynt, så setter jeg på en film (julefilm) og tenker litt over livet og jeg bare elsker det 🙂 

I dag sto pynt til jentene sin 11 års dag for turen, og i år skal jeg lage en emoji kake til dem 😊 Gleder meg til å se dems reaksjon, da de kommer til å bli så glade <3 Det gjør det ekstra koselig for meg også når de blir fornøyde. Her er litt av hva jeg har gjort i dag 🙂

Dette kan jeg holde på med i time etter time, og merker ikke at tiden går engang. Da koser man seg da 🙂 

Klem fra meg 

 

#marsipan #kakepynt 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg