Vunnet i Lotto??

Den økonomiske delen av livet er fikset, bekymringene er borte, man kan sikre fremtiden med nedbetalt gjeld, bygd på huset, ny garasje, større basseng, hytte på fjellet, sommerhus ved vannet, båt, ny bil, reiser .. Lista er lang.. Dette er tanker som så klart kommer når man tenker på hva man ville gjort dersom Norsk tipping FAKTISK hadde ringt..

Men det som hadde gledet meg mer enn egen lykke er andres.. tenk å kunne bidratt til familie og venner, kunne tatt med hele familien på tur, tatt med vennene våre på tur.  Hjulpet de som hadde trengt det, overrasket med ting jeg vet de trenger og som hadde satt dem HELT ut, DET hadde vært så utrolig gøy å kunne gjort noe sånt 😊

Drømmebilen til min sønn er en Nissan GTR Nismo, og i mange år så har jeg drømt om å kunne oppfylt hans ønske om en slik bil. Tenk å kunne satt på en stor rosett på taket, gjemt den i garasjen og overrasket han med noe slikt da. Gjerne med en «liten» koffert med penger til bensin i baksetet tiiihiii 😊 Det er MIN største drøm. Men for å kunne gjøre noe sånt, så er man avhengig av at Norsk tipping ringer, men det har de tydeligvis ikke tid til 😊

Samtidig som jeg drømmer om alt dette, så lurer jeg, hadde det gjort noe med meg, hadde man hatt godt av å vinne type 230 millioner? Vet det er delte meninger om akkurat dette og noen folk sier, Uff, jeg ville aldri ha vunnet så mye, hva skulle jeg brukt det på? hadde det gjort meg så glad liksom? Eh ja, DET hadde det! Både deg og dine nære.. Jeg har alltid drømt og vil alltid drømme om at telefonen ringer og i andre enden så hører jeg ei dame si : «Hei, snakker jeg med Lene? det er norsk tipping fra Hamar som ringer !!!!!»

 

«Si ikke at du er fattig bare fordi drømmene dine ikke er gått i oppfyllelse: Virkelig fattig er den som aldri har drømt»

*Marie von Ebner-Eschenbach*

Bilder lånt av google 🙂

#nyblogger #drømmer #lotto #glede #blogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg