Hater du meg?

Jeg kan noen ganger bli sjokkert over hva folk kan si om andre, etter min mening så skal det MYE til for at en person er STYGG, eller at man HATER en person, det er sterke ord, ord man IKKE burde bruke i sammenheng med andre mennesker.

Det blir feil å si at JEG aldri har sagt noe eller vært med på å baksnakke andre mennesker, det er i så fall løgn. Det har jeg gjort, men jeg sier ikke annet enn hva jeg kan stå for ved en konfrontasjon. Jeg liker det ikke, liker ikke å snakke stygt om andre! Om noen sier bak min rygg at sofaen min er stygg eller at det er rotete på badet mitt, så bryr det meg midt i ratattaaaaaa, det går ikke innpå meg I DET HELE TATT 🙂 

Jeg har blitt fortalt at det er en person som HATER meg, snakker stygt om meg og som IKKE liker meg. (kan ikke skjønne hvorfor jeg da! HEHE) Men når vi er i samme selskap, på fest eller sammenkomst på noen måte så er denne personen SÅ hyggelig, SÅ interessert i å prate med meg og være med meg. Jeg er ikke “xxxx” sin største fan jeg heller, men da later jeg heller ikke som jeg er det hvis du skjønner.

Man kan ikke like alle, det er bare sånn det er, men å HATE andre, det er bare greit når det kommer til overgrep, mishandling og slike ting, da er HAT lov!! Da støtter jeg ordet HAT 100%

*Liker du meg ikke? Neivel, jeg står ikke opp hver dag for å imponere DEG likevel*

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg