Han er så fornuftig..

Hver gang vi ser på Sinnasnekkeren så er det en her i huset som er litt irriterende (nevner ingen navn hihi). Når Otto sier til folk «hvorfor har du ikke bare gjort det? Det er 2 timers arbeid så er det gjort», da kommer det ofte en kommentar fra min sidemann : «jeg skjønner ikke hvordan folk kan gå så lenge uten å få gjort sånne småting som gjør rommet ferdig, det er jo helt tåpelig» HVA SA DU SA DU??? 

Veldig lett å si ja, vanskelig å få gjort. Jeg er ikke flink til å liste eller sette inn dørkarmer (les: jeg KAN IKKE), og noen foretrekker å ligge på sofaen å se på tv i stedet for å gjøre slike ting. Men hvordan kan man da være så enig med Otto på tv? Hmmm merkelig og litt irriterende faktisk. Men det er bare 3 år siden listene SKULLE vært oppe, og noen skal helst ta det i morgen eller neste uke (neste år spør du meg). Og ikke kan jeg be snekkersønnen om hjelp heller, for han vil veldig gjerne avslutte det han har begynt på selv *frustrerende*

Når handymannen i huset først er i gang med noe så er han et arbeidsjern, og jobber som en helt. Ekstremt flink, og takket være han (og meg da) så har vi et kjempe nydelig hjem <3 MEN når han først slapper av så slapper han VIRKELIG av, det er jo en mellomting på ting. Det MÅ ikke være enten eller, eller hva? Det er litt slitsomt faktisk, jeg ønsker å få det gjort (kan jo hende det blir fart på sakene etter dette er postet tiihiii)

Som han sier.. en snekkers beste venn er SOFAEN, trodde det var ACRYL jeg !!! 🙂 

<3 LOVE YOU DA <3

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg