Har det så godt i min boble :-)

Når jeg setter meg ned å lager fondantfigurer så forsvinner jeg inn i en boble, da kan jeg sitte i timesvis uten å merke at tiden går, jeg er så glad for at jeg har 2 hobbyer jeg elsker. Jeg har alltid vært kreativ(om jeg kan si det om meg selv) og liker å se at det jeg gjør blir bra. Har heldigvis den tålmodigheten jeg trenger til pirk, og det er jo veldig bra da det meste er pirk, og som den perfeksjonisten jeg er så SKAL det bli bra! 🙂 

Jeg er også så glad for at jeg blogger, jeg trives så godt med det, og er så lykkelig for  at dere leser, uten dere hadde det jo ikke vært like gøy. Tar gjerne imot forslag til hva dere er interessert i å lese om, kritikk og ros. Har alltid noe å skrive om, og kunne sikkert lagt ut mange innlegg daglig, men det kommer etter hvert, STAY TUNED (alltid hatt lyst å si det hehe) .. skulle jeg hatt en spørsmålsrunde????.. eller noe? 🙂

Klemmer fra meg

2 kommentarer
    1. Jeg synes det er veldig bra som det er jeg 🙂 nettopp det at man slipper disse evinnelige spørsmålene synes jeg gjør bloggen din enda bedre. Men det er min mening da. Kommer ikke til å slutte å lese om du legger inn spørsmål altså 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg