Hvorfor dømmer du andre?

Han er tater!! Hold deg unna, de bare stjeler og de eier ikke hus, de har bare campingvogner, barna får ikke lov å gå på skolen og du kommer ikke til å bli godtatt i familien!!

Rykter!

Dette var ting jeg fikk høre fra bekjente i Larvik da jeg møtte Glenn, som er pappaen til vår sønn. Jeg for min del hadde ikke brydd meg om de sa han bodde under ei bro, jeg var 18 år og skikkelig forelska. Men må jo innrømme at innerst inne så lurte det en liten tanke «er det sant tro, hva gjør jeg da?»

Møte med familien

Etter en stund så skulle jeg få møte familien, og jeg var så nervøs at jeg holdt på å dø litt, men herregud for en velkomst jeg fikk. Mammaen og pappaen hans var jo såå utrolig snille og gode mot meg. Og tok meg imot med åpne armer <3 Heeey, de godtok meg og det samme gjorde resten av hans familie også.

Vår alles far , savner deg <3

<3 <3 

Stjeler de?

Var med mammaen og søstrene hans en del, i byen, på butikken og jaggu betalte de for varene HVER eneste gang. Glenn var på jobb hver dag, og det eneste «tyveriet» jeg var vitne til var en sjokolade i ny og ne på Texaco hehe. Alle har vel noe rusk i lomma? Det tenker jeg DU også har.

Skolegang

Daniel, vår sønn, vokste opp, GIKK på skolen, gikk videregående, TOK FAGBREV og eier i dag eget firma, så skolegang fikk han lov til som alle de andre barna i familien. Så d så!

For alltid

Selv om det ble slutt mellom Glenn og meg, så har jeg den dag i dag godt vennskap med både han og resten av familien, noen av de er også mine aller beste venner, og kunne ikke tenkt meg å vært det foruten. Fordommer er noe man burde grave ned og man skal ikke dømme noen etter rykter. ERFAR SELV, før du dømmer!! Vi er alle like verdige som mennesker uansett spør du meg.

«Tren på å ta et skritt tilbake før du dømmer andre»

8 kommentarer

Siste innlegg