Jeg er sjalu !!

Hvite strender, blått hav, varme dager, paraplydrinker, og ikke minst iskald øl. Venninna mi og familien dems er i Thailand og jeg misunner dem. Hun sender videoer og bilder og de nyter dagene. Heldiggriser <3 Kunne vært der vi og, men jeg er så redd for å fly og vet ikke hvordan jeg skulle klart og kommet meg til Thailand. «Skulle gått tog da vettu»

Det er så irriterende at det skal stoppe meg. Flyr jo, men ikke såååå langt. Selv om at jeg vet at det er ganske så trygt oppi lufta, tryggere enn å kjøre bil, men tanken inni meg er «herregud, tenk hvis tenk hvis» Nei, jeg får vel snu om tanken, og bli litt tøffere i trynet. For jeg er skikkelig sjalu på de som faktisk får oppleve dette… Men koser meg med bildene hun sender da <3

*Kos dere masse, dere fortjener det*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg