Skjørt hjerte..

10 ting du kanskje ikke visste om meg <3

  • Hver kveld når jeg har lagt meg MÅ jeg stå opp igjen og dobbeltsjekke om alle dører er låst, og alle stearinlys er slukket, litt slitsomt.
  • Hvis noen kjefter på meg eller snakker litt hardt til meg så gråter jeg, skjørt hjerte.
  • Jeg gråter også når flyet jeg er med i tar av, dødsredd.
  • Selvtilliten min er på bånn, mål for 2019 er å fikse det.
  • Jeg har angst, det har blitt bedre med årene.
  • Går aldri opp på et loft, det kommer ikke på tale.
  • Jeg er kjempe kreativ, og får til det meste jeg begynner med, gir meg heller ikke før jeg har fått det til.
  • Jeg er kjempe tålmodig, starter på nytt om jeg feiler.
  • Sta som et esel, når jeg mener jeg har rett.
  • Ydmyk, omtenksom og kjærlig, bryr meg.

“En ung frk Lene”

Vi har alle våre ting som gjør oss til oss, dette er litt om meg. Dette er ting jeg ikke roper høyt om men som er med i min hverdag. Klarer også å se det positive i meg selv, og det er jeg glad for. Det er viktig <3 Husk å elsk deg selv også i livet 🙂

Klem fra meg 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg