Du & Jeg

Første gangen jeg møtte deg så var du sjarmerende(les DRIIITA) full på fest hos ei venninne av meg. I de rødsprengte, smale øynene dine så skimtet jeg noe, noe som gjorde meg interessert i å finne ut mer om deg. Du forsøkte å sjarmere meg den kvelden, men det gikk vel heller dårlig der og da selv om at jeg tenkte inni meg at «du ER litt fin da, og virker veldig alright» 

Når jeg dro derfra la jeg deg til på facebook bare sånn just in case jeg skulle føle for å si hei en av de nærmeste dagene. Men der kom du meg i forkjøpet, og etter at jeg spilte kostbar i ca 3 uker så møttes vi. Et par møter ble det, før jeg dro til deg for å være en helg, og siden da har vi vært sammen.

Den 14 august 2017 forlovet vi oss, på vår 4 års dag og den dagen var så fin, sammen lagde vi god mat, spretta litt bobler og fortalte hverandre hva vi betydde for hverandre, en skikkelig kliss kliss kveld 😛 men det var en av våre fineste kvelder sammen, og jeg kunne ikke vært mer lykkelig enn jeg er med deg, du er fantastisk og jeg elsker deg <3

Takk for fine år med deg Rune, gleder meg til fremtiden <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg