Kan man skryte av seg selv?

Hvis man får til ting man jobber for, eller klarer noe man ikke trodde man skulle klare, kan man da skryte av seg selv? JEG syns det, jeg syns man er tøff hvis man gjør det, og det er nettopp det jeg skal gjøre nå 🙂 Min hobby er jo kaker blant annet, og Linda min venninne og jeg har laget noen jeg er spesielt stolt over at vi fikk til 🙂 Og disse skal jeg vise dere nå 🙂 

Denne kaken er så utrolig fin, masse arbeid, men den følelsen når man ser hvordan den utvikler seg rose for rose er så utrolig herlig :- )I LOVE IT <3

Så har vi denne på 7 etg. HOLY CRAP, dette var nervepirrende, men gikk helt strålende 🙂 Kaken ble jo fantastisk, og vi var så stolt over denne, og det med all grunn vil jeg påstå 🙂 hva syns du ? Ikke bare lagde vi disse men kjørte å leverte dem i Oslo, ALDRI før har vi hatt så mange pauser fra Larvik til Oslo. Alle muligheter vi hadde stoppet vi og sjekket dem, var litt nervøs kan man si 🙂

Ha en god søndag, klem fra meg 🙂 

#kaker #designkaker #marsipan #fondant #roser #nerver #skryt #hobby

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg