Pay it forward

Her for ei ukes tid siden så ble jeg fremsnakket av ei jente jeg kjenner litt på bloggen hennes, det kan leses HER og det var så utrolig hyggelig å lese. Jeg satte veldig stor pris på det og tenkte at det var en generøs ting å gjøre. Hun har dessverre sluttet å skrive selv, men jeg lyst å fremsnakke jeg også. Som det heter så fint på engelsk så vil jeg “Pay it forward” 😊

Jeg har lest noen blogger i et par år nå, og siden jeg selv begynte har jeg lest flere. En del av de liker jeg veldig godt og andre er mindre interessante. Det er flere blogger som jeg leser hver dag, og 2 av de vil jeg virkelig anbefale. De har innhold som er ærlige, åpne og måten de blir skrevet på er bare helt fantastisk. Man lever seg godt inn i det som blir skrevet og vil bare lese mer 👍

Det er så moro å følge 2 som lever sammen daglig, deres tanker fra hver sin kant og innimellom oppfattelse av samme ting. Jeg er så imponert over måten de ordlegger seg, innhold på innlegg, og de maler ikke hverdagen rosenrød hele tiden som er en meget bra ting . Så har de såååå morsomme snapper. Visste ikke helt hvordan jeg skulle legge ut link til dem, men de heter :

Pappahjerte og Umulius82 🙂

Så klikk deg inn å ta en titt på disse bloggene, det er virkelig verdt turen innom og mange veldig interessante innlegg.. 

Pappahjerte sin blogg er her ——> Pappahjerte

Og hans kone Christinas blogg er her—–> Kona til

De er 2 sprudlende mennesker som jeg har lest bloggene til i 2 år , gjør det du også 👍😊

Klem fra meg ❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg