NÅ er det slutt !!!

Nå om dagen så har jeg så dårlig motivasjon til å få gjort ting jeg vet jeg burde gjøre, så jeg tok tak i meg selv og fortalte meg at nå er det på tide å skjerpe seg. Så i dag har jeg satt opp en plan på gjøremål. Det burde ikke være så inni granskauen vanskelig når gjøremålene skal foregå her inne, i mitt eget hjem, skjerpings Lene!! Første på planen for dagen er dette, skrive et innlegg til dere kjære lesere, og akkurat det har jeg motivasjon og lyst til <3

Det er alt annet jeg har sliti med, skriver “har” fordi nå er det slutt ! Nå er det game on, få ting gjort, og få det gjort i dag (eller imorgen). Høres ut som jeg skal har ekstreme ting å gjøre, hehe, men lista mi ser slik ut :

  • Skifte sengetøy på soverom både oppe og nede
  • Vaske og støvsuge soverom oppe og nede
  • Rydde på hobbyrommet mitt
  • Sette på Patrick (robotstøvsuger`n) 
  • Lage kakepynt, tilogmed der har jeg hatt dårlig motivasjon, DET er ikke greit

Så som dere ser…. er ikke mye, men det må bli gjort 🙂

Ønsker dere en fin fin dag 🙂

#rydde #vaske #motivasjon #slitsomt #gameon #fåutfingeren #blogger #blogg #newme #kjørpå 

 

4 kommentarer
    1. Åh, kjenner meg så godt igjen. Det går opp og ned. Jeg er ganske flink til å rydde og holde orden. Men når det gjelder regninger, kontor ol. så utsetter jeg det alltid til siste liten også bli det stress. Håper du fikk gjordt alt du skulle 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg