Kanskje jeg er hårsår?

«Jeg mener ikke at man som venner må ha kontakt hver dag eller hver uke. Men et lite hei fra dem man anser som sine venner burde man vel kunne få like mye som å gi. Hva når man gir og ikke får?»

Alle har tid og mulighet til å sende en melding til en venn et par ganger i året (for å ikke overdrive). For det hender vel at du tenker på noen du bryr deg om ikke sant? Jeg vil påstå at jeg er flink til å ta kontakt, om så ikke mer enn «Hei, lenge siden sist, hvordan står det til med deg?» 

Men hvis jeg ikke gir en lyd fra meg så hører jeg ikke et pip, og enveiskontakt er uinteressant, hva syns du? Er jeg hårsår, eller burde jeg ta hintet? De aller nærmeste venninnene mine snakker jeg jo ofte med, de ringer, tekster osv. Men ikke vet jeg hva andre tenker, vet bare at jeg syns det er for dumt, det skal ikke være slik egentlig HVIS man vil være venner da så klart🙄

✅Den eneste måten å få en venn på er å være en selv ❤

Klem fra meg

#venner #friend #kontakt 

2 kommentarer
    1. Syns ikke du er hårsår i det heletatt.Enveis kjøring taler for seg selv syns jeg da.er man en real god venn så har man to sec til å sende en melding eller ta en tlf i ny og ne. Det vil jeg kalle normalt vennskap, man trenger ikke å ringe vær dag. Men blir den bare en vei ja så taler det for seg. De vil ikke ha kontakt ferdig snakka😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg