Det perfekte liv…

«Ville man egentlig levd i en perfekt verden, der alt gikk på skinner og man ikke møtte utfordringer? Nei jeg ville ikke det, man trenger kjepper i hjulene innimellom, men HVIS jeg skulle gjort det, så ville mitt liv sett sånn cirka slik ut hvis jeg fikk bestemme»

  • Min familie

Hele min familie hadde bodd i nærheten, med en kjørelengde på max 1 time. Ingen sykdom hadde noen gang rammet dem, alle hadde blitt gamle og grå og 100 år. Min sønn Daniel hadde hatt det AKKURAT slik han selv ville på alle områder 🥰

  • Mine venner

Det samme gjelder mine venner, gull og grønne skoger, og en sol som skinner HVER dag☀️

  • Forhold

Enige om ALT, alltid ha gjensidig respekt. I tillegg til et kjærsteforhold, skulle man alltid behandlet hverandre slik man gjør med venner. DET er en stor forskjell der. Aldri vært egoistisk, alltid tenke hva den andre vil.😘

  • Mitt hjem

Jeg hadde bygd dette huset på en tomt nede ved sjøen, der det var vindstille og sol hele tiden med en stor brygge, og båten godt fortøyd inntil den. Det skulle så klart vært gjeldfritt, og strøm og vedlikehold var inkludert😁

  • Min bil

Vinterbilen min hadde vært en Range Rover evoque 2019 mod og sommerbilen hadde da vært en Bmw 8 serie cabriolet, cash kontant takk.💸

//bilder fra google

  • Interiør

Huset mitt skulle vært stylet av proffe interiørdesignere, med interiør fra Slettvoll bl.annet, kjøkkenet amerikansk inspirert og gulvene var selvvaskende. (pluss vaskehjelp 2 ganger i uken)

  • Meg selv

I mitt perfekte liv ang meg selv så hadde jeg hadde jeg perfekt kropp, hud, negler, syn, helse, tenner og hår kun på hodet.🎭

Jeg må si at bare at ved å skrive dette så kjenner jeg at slik livet mitt er i dag, det er sånn jeg vil ha det. Ja, man kan ofte drømme om alt man ikke har eller at ting skulle vært annerledes på den ene eller andre måten. Men jeg tror ikke man hadde blitt noe lykkeligere av den grunn, jeg for min del liker oppturer og nedturer. Gjør du? Noen punkter, ja takk, men litt utfordringer.. ja!

Det er det perfekte liv.❤

Klem fra meg😊

#perfekt #livet #oppturer #nedturer #lykke #blogg #blogger 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg