A million little things

Jeg har i helgen begynt å se på en serie på tv2sumo som heter «A million little things» og det er en serie som får meg til å tenke litt. Den viser et vennskap mellom fire menn og deres familier der det er tragedier, løgner, lykke, sykdom og et ekstremt samhold. Dette fikk meg til å tenke litt ekstra på dager der alt føles litt blæh, på dager da jeg ikke kunne være lykkeligere og dager jeg deler med mine venner og min familie.

 

Jeg vet at det er en historie laget etter et manus, men verden er sånn mange steder. Det er slik i noen vennegjenger, dette skjer i livet og mange har opplevd slike ting dessverre.

 

Så kanskje du som jeg har kikket etter en fin serie å se på, derfor tenkte jeg at jeg skulle anbefale denne om du ikke har sett den allerede. Og husk å ta vare på vennene dine, familien din og alle du er glad i. Nå er middagen laget, servert og spist. Bikkja har fått tur og huset er shinet, ja da blir det litt tid for mer serie da. Ha en fin ettermiddag og kveld og jeg er så glad for at du engasjerer deg i min blogg. TAKK!!

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg