Det er ikke 5 minutter ro å få her i huset

Når man kommer inn etter en lang dag ute så merker man faktisk hvor sur vind det er ute. Nå er jeg skikkelig frostig (heter det det?) og har slengt på meg ullgenser med ulljakke over og ullsokker, det er godt! Jeg er fornøyd med dagens innsats og har kommet langt. Nå er det bare resten igjen så blir det bra. Første strøk med beis er tatt på hylla også, det blir bra å få den opp og pynte den med stæsj og jeg elsker stæsj!

 

Rune ble satt i gang med jobb i det minuttet han kom hjem fra jobb, det er sånn det bruker å være det. “Det er ikke 5 minutter ro å få her i huset” Neida, det er jo ikke sånn det er da, jeg tror han var klar for å bli ferdig med prosjekt hylle så han kjørte på og ble ferdig. Av egen fri vilje! Han er så flink altså og tro meg han får høre det.

 

I morgen blir det å starte dagen med litt kake baking for i morgen er det er veldig spesiell dag, da har sønnen min bursdag. Han er ingen kakespiser, men elsker deigen til kaken så da får han det så klart. Kjenner noen andre som er glad i selve kaka så det blir ikke no’ problem å bli kvitt den. Vinn vinn situasjon. Men nå skal jeg i gang med ostekake som jeg skal lage for en venn til i morgen.

Nyt det som er igjen av kvelden

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer
    1. Det gjør definitivt sitt for at han er motivert til å sette i gang hjemme etter en lang dag på jobb at du er så påpasselig med å anerkjenne den innsatsen som legges ned. Vi mennesker lar oss jo motivere av å bli satt pris på, det vil jeg vel tro er biologisk!
      Jeg må jo også si at du er et eksempel til etterfølgelse når det kommer til behandlingen av den mannen. Du vet å skape trivsel, for å si det sånn! <33

      1. Jeg prøver å vise han at jeg setter pris på det han gjør og det hjelper nok litt at jeg selv er i full sving her hjemme ♥️
        Så utrolig hyggelig sagt, det gjorde meg glad 🤗🤗 ha en strålende dag Gry ☀️☀️☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg