Det er vel det man kaller restitusjon?

I går fikk jeg aldri satt meg ned for å skrive, det gikk litt i ett og jeg håpet å bli ferdig med en blomsterkasse som jeg holder på med. Det rakk jeg ikke og jeg burde kanskje ha begynt tidligere på dagen. Men du vet, det er ikke bare ei ku som er løs her i gården. Hadde det ikke vært for det iskalde været så hadde det gått helt fint, da hadde jeg hatt hele kvelden på meg, men fy søren så kaldt det ble altså. Måtte bare kaste inn håndkle selv om at solen skinte.

 

Det kan bare blåse og regne så mye det vil rundt meg i dag, jeg skal slappe av!

 

Selv om at jeg elsker sol og dagene vi kan tilbringe ute, så passer det meg utmerket med gråe søndager. Da slapper jeg litt ekstra av og det kan jeg kjenne at jeg trenger nå og jeg har planer om å nyte denne dagen i fred og ro. Det er vel det man kaller restitusjon? Det trengs for oss alle innimellom og det er vel nettopp derfor man en gang iblant holder hviledagen hellig. I dag er den ihverfall for min del utrolig hellig, for jeg skal ikke gjøre noe som helst.

Ha en fin søndag 😍

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

2 kommentarer
    1. Nesten alle bloggene snakker om å kose seg inne i dag. Skjønner godt greia. Og man slapper av på en helt annen måte. Uten noen form for dårlig samvittighet. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg