Det viktigste for meg er å holde fokus

Herlighet for et vær vi har hatt i dag, det har vært veldig hyggelig å kunne være ute og faktisk ikke fryse. Nå har vi nettopp kommet hjem fra bursdagsfeiring, noe som var kjempekoselig. Kaken ble godt mottatt og det gledet meg og den var kjempegøy å lage selv om at det tok sin tid med all pynten. Jeg liker jo pirkearbeid så det gikk så fint så Jeg skal vise dere bilde av den etter endt feiring. Norge hadde nemlig ikke åpnet opp slik at det ble 1 feiring. Men samme det, vi koste oss for det vi.

 

Jeg regner med at jeg aldri får noe svar fra Fb ang blokkeringen, så jeg får bare la ting være som det er og satser på at de som vil, finner veien til min blogg uansett. Kan ikke gjøre annet enn å godta at det er slik, selv om at jeg fortsetter å si meg uenig i at 849 innlegg er fjernet. Det MÅ jo være en feil rett og slett en eller annen plass, men sånn er det. Takket være Monica Vederhus havnet jeg på en fin plass på listen i dag, hadde vel forsvunnet ut av den uten litt hjelp. Det viktigste for meg er å holde fokus, ikke miste motivasjonen og skrive uansett. Jeg får jo mye glede ut av det, men det er løgn å si at listeplassering IKKE bryr meg. 

 

Nå har Sheriff fått tur og ligger å slapper av, han og Rune snorker om hverandre. For et sovehjerte de har begge to. Jeg for min del skal snart få på meg go’pysjen så må vi kanskje lage noe lørdagsmat. Gleder meg til skal vi danse, for det er den eneste dansen jeg skal oppleve i kveld. Den er mer enn nok god nok og frister veldig lite å gjøre noe annet. Men jeg håper at de som virkelig har sett frem til bylivet og lignende kommer til å kose seg max i kveld. Livet er godt hjemme også, det er ihvertfall sikkert. Uansett hva DIN plan er ønsker jeg at kvelden blir fin.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

6 kommentarer
      1. Nei ikke sant 🤷‍♀️ Jeg har bestemt meg for å tro at det er en feil fra FB sin side da jeg fant ut at 849 innlegg er rapportert. Hvem gidder å gjøre det liksom tenker jeg 🤷‍♀️

    1. Helt enig med eg i at livet hjemme er helt OK! Her ble det Stjernekamp og lett “zapping” frem og tilbake på tv. Jeg må si jeg føler med deg ifht FB. Har du virkelig ikke fått noe tilbakemelding eller forklaring på det som har skjedd? Ordentlig kjipe greier. Men hold koken her, jeg følger med titt og ofte 🌹

      1. Zapping er typisk meg når jeg skal se på tv, finner liksom sjeldent noe å se på utenom de programmene jeg følger med på 😊

        Ingen svar, men det er kanskje ikke så rart. Er noen milliarder mennesker som har FB PG jeg vet ikke om Norge har eget hjelpesenter. Vel samme det, jeg skal prøve så godt jeg kan å holde koken 🙏🥰

        Ha en god søndag 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg