En positiv følelse å kjenne på

Hele covid’en er negativ, men HVIS man skal se på det positive det har ført til så er det jo faktisk en del. For meg så er for eksempel dette noe av mine positive ting jeg tar med meg etter dette.

 Venner

Herregud som jeg til tider har savnet dem, samvær, lunsjer, samtalene over en kaffekopp og fester. Vi har hatt masse kontakt, men lite fysiske møter. Denne tiden hadde ikke vært like bra uten dem uansett og jeg vet hvor mye jeg trenger dem i hverdagen min. Det har jeg kjent på på en helt annen måte siste året.

Hjemme

Det har vært mye positivt med å være hjemme stort sett hele tiden. Mer tid med barna, mer tid til hverandre, mer tid til å gjøre ting som skulle vært gjort. Rett og slett mer tid til alt. Men jeg har også kjent på hvor viktig det er å komme seg ut litt, dra bort en kveld og gjøre andre ting, noe som for meg er en positiv følelse å kjenne på.

Savn

Savnet etter å gi andre en klem, kanskje noe jeg gjorde alt for lite før. Det er jo så utrolig hyggelig å gi dem man er glad i en klem. Det har vært et stort savn og etter dette så kommer jeg til å bli en enda flinkere klemmer. (kanskje jeg blir en irriterende en).

Penger

Det har vært mye mindre bruk av penger til sminke, bensin, klær og frisør. Det er jo en veldig positiv ting.

Dugnad

Det aller aller mest positive er jo at vi har bidratt, vi har gjort som vi har fått beskjed om og vi har unngått å bli rammet av dette så langt og med vi så mener jeg alle som står meg nær. DET er positivt!

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg