Et valg vi IKKE angrer på

Jeg har lyst til å skravle litt om alt mulig i dag, ikke noe spesielt emne og ikke noen spesiell agenda. I dag sov jeg til halv ni, blir ofte sittende oppe lenge for jeg finner alltid på noe jeg bare MÅ gjøre på kveldstid. Vel, så lenge jeg kan sove så lenge jeg vil på morgenen så er det jo null stress egentlig. Men det er ikke hver dag jeg kan det så nyter det de dagene jeg kan.

 

På østlandet sender de i disse dager ut farevarsel pga kommende snøfall, altså! Tenk at det blir kaos på veiene HVERT eneste år pga snø. Hva er greia med det egentlig? Vi vet at snøen kommer, vi vet at vinterdekk er kjekt og vi vet at det faktisk er noe som heter vinter. Likevel kommer det overraskende på noen hver gang og kaos, ja det blir det merkelig nok.

 

I dag har jeg fått kjøpt enda en julegave og det er så godt å være i gang!

 

Jeg er så utrolig glad for at vi kjøpte og installerte peis for det er så koselig å stå opp nå når det kaldt ute å enten fyre eller at det er fyrt opp. Den varmer så utrolig bra, det merkes at det er en konveksjonspeis. Varmt i alle kriker og kroker av hele hovedetasjen her, DIGG! Et valg vi IKKE angrer på. Sheriff koser seg også på pledd rett foran den som du kan se på bilde.

 

Planene i dag er ikke så mange, jeg skal gjøre de dagligdagse tingene bare. Handle litt, rydde litt og sette på en vask eller tre. Planen er også å få kjøpt en ved “bøtte” til å ha veden i, det er ikke akkurat koselig med en bærepose med ved ved peisen. Jeg skal også organisere litt bilder, liker ikke rot i systemet når det kommer til bilder.

Håper tirsdagen er fin for deg og takk for at DU kom innom min blogg, legg gjerne igjen et hei så jeg vet at du har vært her.  

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

6 kommentarer
    1. God morgen 😀

      Peis er bare lekkert – og spesielt på denne tiden av året og fremover 🙂 En lun og god varme som siver ut i huset 🙂
      Jeg pakket inne den første julegava i går kveld like før jeg hoppet til køys 😀 Bare slikt en MÅ gjøre i det en er på vei til badet liksom 🙂
      Lag deg en fin fin dag 🙂

      1. God morgen 😊
        Ja jeg er så glad for at vi bestemte oss for å kjøpe det. Koser meg med varmen ❤ Ja hvorfor ikke, det viktigste er jo at de blir pakket inn hehe. Takk så mye og takk det samme til deg Mette 😊😊❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg