Hun smelter hjerte mitt mer og mer…

Nå har det snart gått 8 uker siden den lille snuppa vår kom til verden. Som tiden flyr altså og nå er skjer det utvikling dag for dag hos henne. Det er jo bare så utrolig moro og i dag har jeg vært mange timer sammen med den lille fine familien i Larvik. Jeg har det så utrolig godt i farmor hjerte akkurat nå. Amelia har smilt masse, snakka med meg og sovet godt i armene mine, nå kommer jeg til å sove godt til natten. Hun smelter hjerte mitt mer og mer.Så nå føler jeg meg så glad og fornøyd fordi det er en stund siden jeg har vært sammen med dem så lenge som i dag. Hun er så utrolig vakker, og det er helt sykt hvor lik hun er sine foreldre, noen dager mest Daniel, andre dager mest Martine. Jeg elsker tilværelsen som farmor og koser meg hver eneste gang jeg ser henne, og ja, jeg er fortsatt flink å ikke flyr ned dørene.

Tiden flyr så utrolig fort

Nå er det bare noen dager til den andre lille snuppa i familien vår kommer hit. Martine og Alma kommer og skal være her nede i et par uker, det blir så kos. Det er lenge siden vi har sett dem nå så det gleder jeg meg veldig mye til. Alma går snart liksom, herregud, hun var jo liten baby “igår” jo. Men om 2 måneder blir hun 1 år…..

Ha en god natt, det skal jeg ha…
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg