Jeg føler at det er betryggende å ha denne….

Reklame | Inneholder annonselenker fra Firstvet

I tiden som var med denne hundesykdommen som herjet så kjente jeg på redselen ang min hund Sheriff, og jeg tenkte mange ganger over hva gjør jeg hvis det skjer noe med han. Det å vite at man kan komme i kontakt med en veterinær kjapt hvis man skulle ha behov for det er ganske så beroligende. Så jeg lastet ned en app som heter FirstVet og kan ved behov bestille en videosamtale med en autorisert veterinær. Denne gjelder ikke bare for hund, men også for andre kjæledyr. Inne på appen finner du råd og muligheter for å spørre spørsmål ang dyret ditt. Den er gratis å laste ned og registrere ditt dyr på. Noen forsikringer dekker videomøte og inne på appen finner du ut hvilke selskap som tilbyr dette. Ved bruk av FirstVet legger du inn informasjon om hunden din. Og symptomer dyret ditt har kan du sende inn i forkant av møtet.

Her kan du få hjelp 09-24.00 hver dag inkludert helligdager. Last ned FirstVet du også  😊
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg