Jeg ropte, ropte og ROPTE, men ble ikke hørt

God morgen eller god formiddag som jeg føler det har blitt fordi jeg har vært våken siden halv seks. Noen ganger så skulle det vært et skjult kamera på meg om morgenen, tenker at det så meget smart ut der jeg ropte på R i dag morges for hjelp. Han la seg nemlig på sofaen sammen med meg i går kveld slik at han var til stede når jeg skulle opp. Den som vet den vet hvorfor, men i løpet av natten har han sneket seg inn i senga (skjønner’n godt), så borte var han.

 

Det er ikke bare bare her i verden og enkelte ting er vanskelig å få til selv, men prøver man eller blir satt i en situasjon der man MÅ, så får man det som regel til.

 

Måten jeg ligger på gjør det slik at jeg ikke ser han, så jeg ropte, ropte og ROPTE, men ble ikke hørt! Ble nesten litt irritert for at han ikke våknet. Jeg visste jo ikke at han ikke var der, men siden han aldri svarte så måtte jeg jo komme meg opp selv. Fikk rullet meg rundt og ned på gulvet i knestående. Lærte det i går, lærte også hvor vondt det gjorde. Fikk så tak i bord og sofa med hver sin hånd for så å åle meg sakte, men sikkert opp samtidig som jeg nesten hylte. Men, jeg fikk det til og den lille (les store) irritasjonen for at han ikke våknet gikk over fort.

Det er lørdag, det er overskyet og det er helg. Jeg har laget meg en kopp med varm solbærsaft. Flere enn meg som liker det? Jeg syns det er kjempegodt, men drikker det ikke så ofte på sommeren. Det er liksom bedre på kalde vinterdager, men i dag så ser det surt ut utenfor så da fristet det. I dag så skal vi til Sandefjord på en liten bursdagsfeiring for minstemann i familien, han blir 1 år på onsdag og de reiser hjem til Vestlandet i morgen. Da er det kjekt at vi kan feire han i dag.

 

❤❤❤

 

Ellers i dag så er det ikke store planene på gang for meg, R skal bort til nabo’n og spille volleyball og drikke øl. Og jeg skal nok bare slappe av og se litt på serie. Har sett mer på serie den siste uka enn på det siste året tror jeg, men det er jo bare kos da. Nå skal jeg lage frokost og jeg har kokt ferdig kaffe til rømlingen, så jeg får gå å vekke han, få’n opp slik at han er klar til vi skal dra i 11 ish tiden. Håper dere får en fin lørdag og at dere kanskje skal finne på noe som er koselig. Ønsker dere ihvertfall en skikkelig fin lørdag ❤

Bilde illustrerer hva jeg kunne tenkt meg til frokost, men sannheten er at det blir knekkebrød med ost til meg og brødskive med ost til han. Men i morgen blir det egg og bacon….kanskje!

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer
    1. Jeg synest solbærtoddy kan være godt! 🙂 (Det er vel nesten som varm solbærsaft?) Jeg drikker det nok også mest på vinteren. Men hvorfor ikke nå 😉 Hvilken serie følger du med på? Ønsker deg en fin dag! 😊

      1. Solbærtoddy er varm solbærsaft 😘 Ja hvorfor ikke, smakte akkurat like godt nå som på vinteren. Akkurat nå ser jeg på Love Island US. Men holder også på med Virgin River. Takk og ønsker deg også en fin dag 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg