Vente en liten stund er kanskje lurt

Trøtt i fleisen, feil fokus på kamera, men pytt pytt.

I går var vi på søpla med et hengerlass av all papp, trevirke og elektrisk søppel som lå i garasjen. Det er bare så godt når man får kvittet seg med alt slikt. Altså hvor jeg får all den pappen fra, nei det skjønner ikke jeg (ironi). Tydeligvis så kommer ALT som blir kjøpt i pappesker uten at jeg i det hele tatt tenker over det før det er ryddetid. Men nå er det borte i hvert fall, så kanskje jeg skal prøve å ikke samle opp mer, vente en liten stund er kanskje lurt.

 

Vi er eksperter på å bruke den garasjen vår som en bod, legger alt som ikke skal på loftet ut dit. Selv om at vi begge ønsker at en garasje skal være en garasje så er det akkurat i det “rommet” vi klarer å samle ting. Ute av synet ute av sinn tenker vi begge to. Den tanken har vi blitt enige om å gjøre noe med, for vi liker så utrolig godt når det er ryddig og ikke minst oversiktlig når vi evt skal ha noe verktøy eller lignende.

 

Det er bedre med system i rotet enn rot i systemet

 

Ellers så er det øs pøs regnvær i dag og jeg liker det egentlig veldig godt, men jeg kjenner at den angsten for oversvømmelse er veldig til stede når det regner litt ekstra mye. Det ligger jo utenfor min kontroll om det skulle skje, men jeg er ikke klar for en sånn opplevelse igjen. Det var på så mange måter veldig slitsomt. Men, jeg skal prøve å ikke engste meg for ting som kanskje ikke skjer.

 

Dagen i dag skal gå til å fortsette og lage kakepynt til kaken jeg skal lage til mitt barnebarn, hun blir 2 år og skal få den fineste kaken så klart. Bortsett fra det så har jeg ikke de store planene bortsett fra de helt vanlige gjørmål. I dag har jeg ikke dårlig tid, i dag skal jeg bare kose meg med alt. Null stress og null ting jeg MÅ få gjort ferdig i dag sånn sett. Slike dager er gode å ha innimellom. Men, jeg ønsker dere en fin tirsdag alle sammen  ❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg