Vet du hva, jeg er glad jeg har den egenskapen

Da var det blitt kveld og stemningen innvendig hos meg er mye bedre. Etter at jeg blogget tidligere i dag gikk jeg ut og der var Rune allerede i gang med å tømme garasjen. Det var eske på eske og boks på boks å gå igjennom. Etter vannskaden for 1 år siden så ble det meste som ikke var ødelagt ved første øyekast satt der ute. Dette skulle vi tatt tak i for lenge siden, men etter 7-8 timer i dag så kunne vi kjøre bilen inn. Mye var ødelagt av det som sto der, så det ble mye kast, men noen bøker, spill og vintertøy i en sekk hadde klart seg fint. På bilde under har vi allerede holdt på noen timer, så det var mye kan man si.

 

Det er så utrolig godt å få gjort dette, ikke bare fordi det måtte gjøres, men fordi det fikk meg i godt humør igjen. Vi er veldig fornøyde med dagens innsats. Alle bidro og når hver eneste en er i så godt humør som i dag så er det vanskelig å ikke være glad. Det er egentlig helt glemt det som plaget meg i dag tidlig og det er jeg takknemlig for. Vil man glemme så får man det til også, det er i hvert fall sikkert. Og vet du hva, jeg er glad jeg har den egenskapen til å gjøre det.

 

Når vi var ferdige ute gikk vi inn og lagde middag. I dag ble det sweet&sour kyllinggryte og det var godt, det syns vi alle. Det gjorde meg ekstra glad at vi ble alle sittende sammen etterpå. Vi spilte spill og det ble servert lørdagsgodteri til de «små». Rune er også ganske liten på lørdager, så det ble smågodt på han også. Fordi han fortjener det. Jeg tåler ikke det, så et par pringles ble det til meg. Nå blir det en litt forsinket start av skal vi danse for oss og bare avslapping resten av kvelden.

Håper dagen deres har vært fin og ha en fin kveld videre 😊

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

4 kommentarer
    1. Hørtes ut som det ble en bra dag ja 🙂 Jeg er som deg, har muligheten for å glemme ting. Jeg tror man skal kjenne på følelsene som kommer, men ikke BLI i dem liksom. Ting kan bli bedre hvis man vil, hvis det er litt “hverdags”-greier som plager en i det minste. Min mor som hadde kreft klarte å glemme det også i hverdagen. Hun mente det ikke gjorde livet bedre å gå å tenke på det hele tiden, og å snakke om det i tide og utide. Hun hadde et lyst sinn til hun døde. <3 Og å gjøre ting, sammen med dem man liker, tar bort tunge tanker og får fram gode 🙂 Og den avslutningen på kvelden var jo topp 🙂

      1. Ja det er utrolig godt at man kan klare å både avslutte og legge vekk ting som gir dårlige vibber. Det var utrolig godt gjort av din mamma, ikke alle som har den egenskapen hun hadde. Men, det er jo sant som hun tenkte og det er noe de fleste burde tenke om mye. Det gjør ikke livet noe bedre å gå å tenke på det hele tiden. ❤ Enkelte ting er nok enklere å legge fra seg enn andre, men vil man, så får man det til. Det var veldig godt å være ute, få gjort ting som har hengt over oss lenge og at alle 5 var ute HELE dagen var så utrolig koselig. Ja det ble rett og slett en så perfekt dag/kveld som jeg IKKE så for meg tidlig på morgenen. Ha en fin dag kjære deg ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg