1 år har gått siden sist, og i dag er det min dag…

Før når jeg la meg kvelden før dagen, så hadde jeg en spesiell følelse i kroppen. Jeg slet med å sove, og var spent på neste dag. Nå kjenner jeg det ikke lenger og jeg syns det er kjedelig, men jeg kjenner det litt i dag. For i dag er det min dag, og 1 år har gått siden sist jeg fylte år. Så i dag har jeg bursdag og litt stas er det jo. Man har denne dagen i året da man får litt ekstra oppmerksomhet og det gjør meg glad. Jeg har allerede fått koselige telefon samtaler, noen med sang, noen med sprudlende stemmer som ønsker meg en fin dag ❤
Og litt oppmerksomhet liker jeg, jeg liker å bli gjort stas på. Og denne dagen kan jeg bare nyte det.. Mamma lager kake, middag skal jeg få servert av Daniel & Martine, så jeg er rett og slett heldig ❤ Frem til nå så har jeg hatt en godt liv med mange gode mennesker som betyr masse for meg. Som dere vet så kommer jo snart mitt barnebarn til verden og det er den beste gaven jeg kan få. Tenk å være så heldig at jeg får lov til å oppleve akkurat det 😍Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg får være her og får oppleve hver dag, at jeg får oppleve livet og hva det gir meg, det er faktisk ikke alle som får det. Hver dag varmer mitt hjerte på en eller annen måte, selv om at jeg ikke alltid viser det. Det kan være så lite som en setning fra en venn, besøk av mine, klem fra Daniel, et ord fra Rune, en klapp på skuldra av en person jeg snakker med på butikken. Noe gjør meg glad hver dag og det setter jeg uendelig stor pris på. Og dere som leser bloggen min, dere gir meg mot og ved å skrive og dele litt av meg hver dag… Takk ❤

Ønsker dere en fin dag, og ta vare på hverandre…
signature-fonts

 

8 kommentarer

Siste innlegg