10 Spørsmål og svar…

Innimellom spør på instagram’en min om spørsmål til bloggen, og i går/idag har jeg fått inn endel spørsmål jeg tenkte å svare på nå. Håper eller dere har hatt en fin helg, det har jeg tross lite søvn. Men det gjør ikke noe 😊

Hvor ofte sminker du deg?

Jeg sminker meg egentlig ganske sjeldent, liker godt å gå uten sminke. Skal jeg noe, eller jeg føler for å freshe meg opp, så slenger jeg på litt sminke. Det hjelper også på humøret om det ikke er helt på topp en dag.

Hvor lenge har du og mannen din vært sammen?

Vi har vært sammen 6 år den 14 august ❤

Hva liker du minst ved deg selv og mest?

Vet ikke helt om det gjelder utseende eller personlighet, men svarer på begge.. Det jeg liker minst ved meg selv i personlighet er selvtilliten min. Det jeg liker best er omsorgen jeg har for andre. Ang utseende så liker jeg minst øyebryna mine, og best liker jeg øynene mine.

Er du naturlig blond eller bleker du håret? Hvor ofte evt?

Jeg er ikke naturlig blond, jeg har den berømte kommunegrå fargen på håret mitt. Jeg striper håret, og etter at jeg begynte med lyse og mørke striper så går jeg til frisøren kanskje 3 ganger i året. Men jeg lyster på å stripe det lysere igjen.. usikker..

Har du ofte dårlige dager?

Nei, heldigvis har jeg ikke det, jeg liker å gjøre det beste jeg kan med å snu negative dager til positive. Det går ikke hver gang, men stort sett. Jeg liker overhodet ikke dager som er dårlige, men noen ganger så er de bare det. Så da satser jeg alltid på at dagen etter blir bra, og så fort jeg tenker den tanken så hjelper det på den dårlige dagen 💪

Gråter du ofte?

Nei, men gud så lettrørt jeg er. Å få tårer i øynene, det skjer ofte.. det kan jeg få av et YT klipp, av film, en sang, en nyhetssak, serier eller at noen forteller meg noe trist eller en gledelig nyhet. Men å gråte skikkelig, det kan jeg ikke huske sist jeg gjorde😥

Noen tips til dem som vil lykkes med blogging?

Ingen dager er like, ikke miste motet selv om noen innlegg er dårlig lest. Vær deg selv, skriv akkurat det du vil og ikke bry deg om den lille prosenten som ikke vil deg vel eller liker det du skriver. Viktigste er at du er fornøyd med DIN blogg, det er en seier i seg selv det ❤

Har du Mac eller Pc?

Jeg har pc og den fungerer helt perfekt, men hvis jeg skulle kjøpt ny, så hadde det blitt mac. Den er litt mindre og kjekkere å ha med seg overalt. Og jeg innbiller meg at den ikke er avhengig av strømkabel hele tiden, slik som denne er. Men enn så lenge er denne bra nok for meg 😉

Hvordan skal årets sommerferie tilbringes?

Vår sommerferie er over for i år, men vi var på hytta noen dager. Slappa skikkelig av, der får tilogmed jeg slappet av fra topp til tå, og det er så deilig. Ellers har vi vært endel på vannet, kost oss med leker og spill. Neste år derimot har vi større planer ✈

Har du det alltid bra i ditt forhold?

Stort sett så er det bra, men så klart det er dager da irritasjoner lettere kommer frem enn ellers. Vi er flinke til å løse evt konflikter og det er jeg glad for..vi har et godt forhold vil jeg si ❤

Fikk noen flere spørsmål, men vil ikke at det skal bli for langt heller, så sparer de andre til neste runde…. Ønsker dere en fin dag, og en stor klem til dere..

-Lene- 😘

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg