10 ting jeg bare elsker…

Det finnes så mange ting man bare elsker, det kan være en lukt, et bilde, en sang, et øyeblikk eller noe i den duren. Her er 10 ting jeg bare elsker.

Nyvaska sengetøy

Herregud for en herlig følelse det er å legge seg i nyvaska sengetøy, når man har tatt en dusj like før man skal i seng. Det er nyt på høyt nivå og jeg elsker det ❤Lukten av gress

Når gresset er ny klipt så nyter jeg lukten av det, om det er fordi det betyr varmt i været eller om det faktisk er lukten er jeg litt usikker på. Men samme det, i love it ❤Farger på himmelen

De rosa/oransje/røde fargene som solen gir på vei ned eller opp er noe som gir meg en enorm god følelse i kroppen. Og jeg tror jeg er like fascinert hver gang jeg ser det ❤Cola Zero

Hvis det er lenge siden jeg har drukket boks med zero, så er det bare elsk på en iskald boks, spesielt på morgenen. Da koser jeg meg da ❤

Ferske roser

Jeg elsker roser, og ingenting gjør meg mer glad enn om jeg får det… men får jeg det ikke.. ja, da kjøper jeg det selv innimellom.❤
Smuldre pai

Jeg spiser meget sjeldent dessert eller kaker, men når det er middag hos mamma så har jeg et ønske og det er hennes smuldre pai. Den er bare så god og ja, jeg elsker den ❤Vaskerommet mitt

Jeg er så glad for at vi pusset opp og fikset vaske rommet, nå er det så hyggelig å stå der og brett tøy. Før så var det rå kjeller og jeg likte meg ikke der i det hele tatt. Men nå, ja du gjettet riktig, JEG ELSKER DET ❤Garderoben min

Ah…. mitt walk in closet har jeg bare lagt min elsk på, det er så fint, lyst og oversiktlig der. God plass og orden, jeg er forelsket. ❤Uteplassen vår

Vi har en veranda på sånn ca 180m2 med sitteplasser både her og der, ute peis og basseng. Helt perfekt og vi nyter mange dager der ute… ❤Mitt Kamera

Jeg var mange år uten kamera og fant ut at jeg virkelig trengte et nytt da jeg hadde blogget en stund, og jeg er ikke en plass uten å ha med meg kamera nå, jeg er kjempefornøyd og ja…. jeg elsker det ❤Håper dere får en knall start på uken 😘
signature-fonts

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg