10 ting på min ønskeliste..

Jeg har alltid vært veldig glad i å få gaver til jul og burstag og er like spent som barna på disse dagene. DEt hender faktisk også at jeg kjøper en gave eller to ekstra til meg fra meg. Jeg vil ikke være den som er først ferdig med å åpne gavene mine og jeg sparer på pakkene så lenge jeg kan på julaften. Jeg er nok litt barnslig av meg, men det er jeg faktisk litt glad for. Og håper jeg fortsetter å være det mange år til 😊

Til jul i år har jeg faktisk endel ønsker, selv om at Rune og jeg har bestemt oss for å kjøpe bare en liten ting til hverandre da vi heller legger penger i prosjekt bad sin sparekasse. Og det syns jeg er helt greit at vi gjør for den sparekassa har ikke akkurat blitt så stor enda. Endel av det jeg ønsker er vel ikke akkurat noe jeg får til jul, men det er lov å ha ønsker….

Det kan jo hende julenissen ser denne lista vettu 🎅

Håndklær

Ikke akkurat som skal brukes, men til å ha i garderobe hyllene mine, der har jeg disse i hvite, men kunne tenkt meg disse fargene også. Jeg fant disse her om også du ønsker deg slike.

 

Skåler

Jeg har så mange forskjellige skåler og jeg kunne kanskje tenkt meg noen i samme serie. Jeg syns disse Tassen skålene er så utrolig fine, morsomme og til enhver anledning og humør hehe. Kunne du tenkt deg slike? Vel, da finner du dem herGardiner

Jeg får aldri somlet meg til å kjøpe nye gardiner, det er kjedelig så derfor har ikke det skjedd enda. Men jeg ønsker meg lys tette gardiner til soverommet. Nå har jeg lyse lin gardiner og jeg vil gjerne ha farge på dem. Disse fant jeg på Kid. Er jeg kanskje ikke like barnslig som jeg trodde likevel siden jeg ønsker meg gardiner til jul liksom 🤷‍♀️Lammeskinn

Disse er så fine og dekorative. Og jeg ønsker meg 2 stykker av disse. Longwool lammeskinn er et rent produkt fra New Zealand. Kvalitets skinn er mulesing frie og kommer fra bønder som ivaretar dyrenes velferd. Også fra Kid.

Peis

Herregud, så kaldt det er for tiden. Og jeg savner det å ha peis i stua, for det første så er det veldig koselig. For det andre så varmer det godt. Det er noe med det å stå opp på kalde morgener og fyre opp, høre spraking i ved og bare kose seg. Så ja, jeg ønsker meg peis. Slik som denne for eksempel.Hudpleie

En skikkelig bra hudkrem trenger jeg og jeg har hørt ekstremt mye godt om kremene til Rituals. Så derfor ønsker jeg meg en dagkrem som holder huden fuktig og samtidig gir den glød. Og selve krukka er jo så fin også.Kosesokker

Ahh, den følelsen når man tar på seg varme gode sokker om morgenen. Det er bare så utrolig deilig, og nå begynner de jeg har å bli oppbrukt. Disse har teddyfor, og det er jo bare så godt å varmt.Telefon

 

Jeg lyster på ny telefon, så klart kunne jeg tenkt meg den nyeste iphone, altså jeg har aldri hatt Iphone. Men det hadde vært moro å prøvd noe nytt, og jeg er kanskje kravstor da jeg ønsker den aller nyeste, men sånn er det jo bare da. Denne fant jeg på eplehuset og kamera på denne skal visst være meget bra.Deksel

Hvis jeg skulle finne på å kjøpe en iphone, så må jeg jo også ha deksel. Og jeg er stor fan av Ideal of Sweden sine. Uansett om jeg kjøper telefon eller ei så ønsker jeg meg nytt deksel derfra i dette eller dette utseende. Ringlight

Dette er en ting jeg ønsker meg da jeg savner godt lys på bildene innimellom. Jeg vet ikke så mye om dette produktet, men så lenge kamera passer så er det vel ok hehe.Så et par ønsker på lista har jeg, selv om noen av de sikkert bare forblir et ønske, men sånn er det jo med alt her i verden. Og jeg er veldig glad for at jeg skjønner det godt. Ønsker dere ellers en fin fin dag, jeg skal være litt sammen med Amelia i dag og det gleder jeg meg til ❤

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg