10 ting som gjør meg irritert/sint

Det finnes mange forskjellige følelser i livet, og vi har nok alle kjent på dem aller fleste. Man vet liksom ikke helt når man får en reaksjon av følelser, de dukker egentlig bare opp sånn plutselig. Men enkelte ting gir en sterkere grad av  reaksjon enn andre, enkelte ting får kroppen til å reagere med irritasjon og sinne.

Mobbing Dette er det verste jeg ser eller hører om, og hvis jeg opplever det i den grad at jeg ser det, eller hører om det så blir jeg sint, for det er så feigt å mobbe!!

Urettferdig behandling Å behandle noen med urettferdighet er en ting som ikke skulle vært lov.. Det gjelder både mennesker og dyr.

Vold Å utøve vold er så utrolig barnslig, man aner ikke hvor galt det kan gå. Hvis noen jeg kjenner blir slått eller slår, så klikker det for meg. Kun selvforsvar støtter jeg!

Vekker meg uten grunn Hvis jeg tar 5 minutter på sofaen, og jeg blir vekt fordi noen kanskje lurer på noe de kunne ventet med.. ååh!!! Eks: Jeg sover på søndag, og blir vekket for et spørsmål om når vi skal til Oslo på torsdag. Argh!

Falske mennesker Når jeg vet at et menneske utgir seg for å være noe de ikke er.

Nedlatende snakk Folk som snakker ned andre for å opphøye seg selv, det er vondt å høre på. Jeg gjorde det selv EN gang. Jeg var en falsk venninne

Bedrevitere Folk som snakker over andre fordi de vet best.

Selvgod God selvtillit er bra, men når det går over til å bli kvalmt, da er man litt høy på seg selv.

Misbruk Straffen misbrukere får er latterlige, folk som feks skylder litt moms får lengre fengselstraffer enn overgripere, altså hallo, det er jo bare for sykt!

Drittkommentarer Ingen skal ta fra deg tanken du har om folk, men hva som får deg til å skrive/si det til den personen, det skjønner ikke jeg.. Jækla irriterende !! Blir sjokkert av å lese på kommentarfelt til folk å se hvor mye dritt folk får sagt.😱

Ha en strålende 1.påskedag

-Lene- 🐣

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg