10 ting som kan være en dealbreaker!

Når man skal finne noen å dele livet sitt med, så har vi alle våre kriterier, noen har lister, andre har punktene i hodet. Etter at jeg var singel i 8 år så bygde det seg opp høye krav til en ny kjæreste. Litt urimelige krav jeg selv ikke kunne oppfylle, så jeg fant ut at jeg måtte senke kravene mine. Og uansett i et forhold så er det ting man ikke tolererer, det er ting som rett og slett kan være en dealbreaker. Og da tenker jeg på andre ting enn misbruk og utroskap. Her er 10 andre ting som ville satt en brems eller i verste fall en stopper for mitt forhold.

Sinne Hvis han hadde vist seg å være en skikkelig bråkmaker, provosert andre mennesker som en vane, så hadde jeg nok mistet interessen veldig fort.

Familie Hadde han «hatet» min familie så hadde det gått utover oss og forholdet hadde nok ikke vart i lengden.

Barn Om min kjæreste og mitt barn ikke hadde kommet overens, og det IKKE gikk over, så hadde det satt en stopper for oss.

Mine drømmer Hadde han satt en stopper for mine drømmer og ambisjoner, og nektet meg å gjøre det jeg liker å gjøre, see ya later!

Egoistisk Hvis alt skulle gått etter hans ønsker, og jeg ikke fikk delta i en avgjørelse ang saker, så er jeg redd følelsene hadde bleknet.

Nedlatende Hadde min kjæreste snakket nedlatende til meg blant venner om og om igjen… Eller hatt den tonen mot meg. Bye Bye.

Oppmerksomhet Null oppmerksomhet, null kjærlighet, null forhold.

Flørting Hvis han hadde vært verdens største flørt og oppført seg annerledes enn han vanligvis gjør HVER gang det var andre jenter i nærheten, så kunne jeg fort gått lei.

Løgner Alle kan vi ta en hvit løgn innimellom, og det er greit nok. Men hvis jeg gang på gang tok han i løgn, så tror jeg at jeg hadde gitt opp.

Forandringer Hvis det var noe som plaget meg ved måten han var på, eller at han gjør ting som han egentlig selv synes er galt. Og IKKE gjør noe med det og det gjentar seg gang på gang… hmfr…

Det finnes mange ting man kanskje ikke er enige om i et forhold, og man skal være den man er. Er man sammen med noen man føler man forandre så er det som regel noe feil en plass. Men en oppførsel kan bedres og en negativ måte å være på kan forandres om viljen er der og det gjelder oss alle.
signature-fonts

 

4 kommentarer
    1. Uff ja det er gjerne slik etter noen år som singel, så blir listen for krav lenger og lenger og lenger… snart er det ikke håp for noen. Men man skal ikke godta alt heller, bare for å få seg kjæreste.

    2. Mange blir opptatt av å forandre folk, nesten med en gang de blir sammen. Det er ikke bra heller. Noen kompromissr må man kanskje komme til av og til, for å få ting til å funke. Men i det store og hele må vi akseptere at andre er sånn som de er, og at kravene vi har kanskje ikke stemmer med denne personen. Hvis man føler seg “feil” eller utilstrekkelig blir det jo ikke noe bra forhold heller.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg