15 spørsmål og svar ⁉

Lørdag…solen skinner og det er varmt i solveggen, kan jo ikke bli bedre enn det nå rett før Påske. I dag har vi vært på en kaffe skvett hos mamma og innom båten til våre venner.. nå er det tid for spørsmål og svar…Let’s go 😊

Hva er du utdannet som? Eh, vel… jeg startet på utdanning og ville bli arkitekt, men så avbrøt jeg det da jeg møtte min x. I etterid har jeg fullført et år med web-design og fikk bestått i det.

Hvor bor du? Jeg bor på et lite sted utenfor Larvik, og trives kjempegodt… i mitt barndomshjem.😍

Meg med huset vårt i bakgrunnen❤

Har du mange venner? Ja jeg har endel venner, noen nærmere enn andre ❤

Hva er det verste du har opplevd? Da Daniel datt i barnehagen å slo hodet sitt og det utviklet seg infeksjon. Han ble gul og blå, og kunne nesten ikke se fordi det var så hovent. Han ble innlagt.. fæle dager 😥

Hvis du kunne vært best i en ting i livet, hva hadde det vært? Da ville jeg vært den beste fotografen ever…

Hva er du mest redd for? Min største frykt er å få ALS, det ser så forferdelig ut, og det finnes ingen medisin for å stoppe utviklingen av det. Skremmende. 😥

Drikker du ikke lenger? Joda, jeg drikker, men det er veldig sjeldent. Kom til et punkt der jeg hadde fått nok av alkohol nesten hver helg. Trives godt uten det, og med topp form helger 😊

Hvilken drink liker du best? Den beste drinken vet jeg ikke helt hva heter, men det er en blanding av prosecco, sprite, jordbær, blåbær, melon og en dæsj med xante…

Er du lett å bli kjent med? Jeg er så absolutt lett å bli kjent med, tror jeg er omgjengelig, snill og lett å komme i kontakt med 🙋‍♀️

Hva slags musikk hører du på? Listepop, country og westlife, jeg elsker westlife❤

Ville du bodd i Oslo? Ja hvis jeg hadde vært 20-25 så ville jeg lett bodd i Oslo. Nå får Oslo være en plass jeg drar til innimellom, ikke lange biten dit.

Hvor gammel er kjæresten din? Min forlovede er 39 år, han blir 40 nå i april hehe.. ❤

Har du noen gang mobbet noen? Oi, det fikk meg til å tenke.. jeg har vært med på å erte ei en gang på skolen, men det var en gang i en hendelse. Like gode venner etterpå… men det var unødvendig, mobbing er IKKE greit!!

Ville du vært singel? Nei, hvis jeg ville det så hadde jeg vært det. Noen ganger er det godt å være alene, men da også godt å tenke på at Rune kommer hjem etterhvert. Alle trenger alene tid 😊

Hvor gammel var du da du hadde sex for første gang? Jeg var 16,5 år.

Dett var dett…. Håper dere alle har en fin dag 😘

-Lene- 🌷

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg