15 spørsmål og svar 😊

Da var det fredag kveld, taco’n er inntatt og dags for litt spørsmål og svar. Syns det er veldig moro med disse rundene, og takk igjen for respons på snap og instagram, det setter jeg stor pris på 🙏 Hva er favorittretten din? Pinnekjøtt helt klart, utenom det, grillmat.. maiskolbe, mozarella med skinke rundt 🤸‍♂️

Hva er det som irriterer deg mest? Innlegg på det her

Har du lyst til å gifte deg? Nei, det har jeg ikke faktisk.

Hvordan møtte du Rune? Han møtte jeg på en fest hos ei venninne, men vi begynte ikke å date før 3 uker etter det. Var kostbar vettu, så han fikk kjempe litt tiiihiii ❤

Hva er din drømmedestinasjon, og hvorfor? Hellas, Santorini.. grunnen er fordi jeg har sett videoer og bilder derfra som er bare helt fantastisk.. dyrt der da, så kanskje en gang når jeg har blitt rik 💰💰😜Hva er din største drøm? Å vinne i Lotto eller Eurojackpot slik at jeg kunne sikra ungenes fremtid, pluss hjulpet de som hadde trengt det, det hadde vært drømmen det 😍

Hva er ditt beste sjekketriks? Vel, jeg tror faktisk ikke jeg har noen, det er lenge siden jeg har brukt det isåfall tiiihiii. Men hvis jeg skulle sjekket opp noen så ville jeg vel sendt en flørtende melding hehehe (sjenert å vettu) 😄

Hva er ditt beste minne? Da jeg fikk Daniel på brystet for første gang, kan ikke skjønne hva som skal toppe det. Om du vil kan du lese hele historien her  👶Hva setter du mest pris på i livet? Familien min ❤

Hvis du kunne forandret en ting på Rune, hva ville det ha vært? At han var litt mindre glad i å ligge på sofaen og se på tv, tv står på HELE tia når han er hjemme… 🤦‍♀️

Tar du fortsatt bilder og har du et favorittbilde du har tatt? Ja, det gjør jeg, men jeg MÅ kjøpe meg nytt kamera, nå har jeg bare mobilen å bruke, og det er ikke det samme. Et av mine favorittbilder er det som er øverst i innlegget her, pluss dette 😊Hva mener du er dine beste og verste egenskaper? Beste egenskaper er vel at jeg er veldig flink å snu negative ting til noe positivt, og at jeg viser at jeg bryr meg om de som betyr noe for meg ❤ Verste må vel være at jeg er veldig sta, og vil helst gjøre ting på min måte.

Kommer du alltid til å ha hund? Hadde jeg bestemt helt selv, så hadde jeg nok kjøpt meg en ny hund etterhvert. Men foreløpig er det en som er uenig her, men vi får se da vet du tiihii 🐾

Hvis du kunne startet livet ditt på nytt, hvor hadde du vært (ditt drømmeliv) og hva ville du forandret på? Jeg ville vært i Los Angeles,i et gedigent hus og blitt en ettertraktet skuespiller 🎞👌🎞  I livet jeg har levd frem til nå så tror jeg ikke jeg ville forandret så mye på det jeg har gjort, kanskje tatt tak i problemer som oppsto på en helt annen måte..

Hvis du kunne få en superkraft, hva skulle det vært? At jeg kunne helbrede syke mennesker og dyr 🙏

Ha en fin fin fredagskveld 😘

-Lene- 🌷

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg