15 spørsmål og svar :-)

Da følte jeg at det igjen var tid for spørsmål og svar, jeg syns det er veldig hyggelig og ha det, og takk igjen for spørsmål. Jeg har plukket ut 15 spørsmål jeg skal svare på i dag. Juhuuuuuu ❤

🎞 Hva er den fineste filmen du har sett? Den aller fineste filmen jeg har sett, da tenker jeg fin og ikke beste. Det er nok The Notebook altså.

🤣 Sminker du deg hver dag? Langt ifra.. men sminker meg mer enn før faktisk. Trives utrolig godt å gå uten sminke, men så tar jeg mer bilder av meg selv nå enn før. Ikke referert til bilde over hehe.

🌷 Planter du selv på sommeren? Ja jeg planter selv, men kjøper blomstene ferdig daaa og det hender jeg ringer mamma. Er jo koseligere å få litt hjelp, men har grønne fingre.

😱 Har du fått noen stygge kommentarer? Har fått et par stykker ja, men de ignorerer jeg. Ikke noe å bry seg om, har ikke gått innpå meg for å si det sånn.

🚖 Hva slags bil har du? Jeg har en Toyota Avensis 2016 mod, men ønsker meg en Range Rover 🙏

🤦‍♂️ Liker du å få dickpicks? NEI!!!!!!

😜 Får du meldinger fra ukjente? Ja det får jeg, men det er bare koselige meldinger så langt. Og håper det fortsetter i den banen.🙏

👶 Hva er din beste opplevelse? Den dagen Daniel kom til verden er nr 1 på min liste ❤

😍 Går det bra vennen? Det går veldig bra med meg, takk for at du spør…hva med deg søta? tiiihiii

🤷‍♀️ Har du ofte lyst på sex? Det går opp og ned her i verden, det gjelder også dette.

💰 Kjøper du følgere på Instagram? Eh nei, da hadde jeg nok mest sannsynlig hatt fler enn 439 følgere der, men følg meg gjerne. Da blir jeg glad, så skal jeg følge deg tilbake klikk her om du vil

💏 Bestemmer du over Rune? Stort sett hehehehehe. Neida, jeg gjør så klart ikke det.

🏃‍♀️ Trener du? Nææ, men går tur hver dag da, det er jo noe… Skulle så ha trent altså…

🌹 Kan du beskrive humøret ditt akkurat nå med emoji’s? 👩‍💼😄🤓

🎶 Synger du enda? Hender jeg trår til på en karaoke innimellom slaga, men det er det.

 

Da tenker jeg vi runder av der, dette var moro også denne gang… Håper dere også syns det 😍

Ønsker dere en fin søndagskveld

-Lene-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg