INGEN skulle bestemme over meg!!

Fredag…. jeg kjente det på kroppen at det var helg, lysten på å gå ut og ha det gøy kom hver eneste helg. Ingen kunne si noe om det for jeg hørte ikke på det øret. Jeg var singel og kunne gjøre som jeg ville, og jeg ville ut og treffe folk, ha det gøy å drikke. Mine nærmeste skjønte ikke hvorfor jeg måtte det og ikke kunne slappe av hjemme, men min tanke var at det gjorde jeg jo hver dag ellers. Så ikke fornuften i det som ble sagt, og feide det bort! 

Så møtte jeg Rune, og i starten så fortsatte jeg som før, min tanke var at HAN skulle ikke bestemme om jeg skulle være hjemme eller ei. Verken han eller andre. Dette skulle jeg bestemme selv! (sta som fy). Etter hvert så ble det å gå ut hver helg borte , og nå gikk vi en tur ut annenhver helg i stedet. Selv om at hans forslag var at vi kunne kose oss hjemme, men en vond vane var vanskelig å vende (trodde jeg).

Da vi startet oppussingen her hjemme så fant vi ut at veldig ofte så fikk vi ikke gjort så mye i helgene når vi var ute, vi var stort sett slitne på lørdager, dagen hvor vi kunne få gjort veldig mye, hvor han hadde fri hele dagen. Så satte vi oss ned og pratet litt og ble enige om at vi skulle bli hjemme hele neste barnefri helg, få unna gjøremål hjemme, tanken på det det var ikke helt greit, men så klart jeg skulle bli med på det, nå var det på tide at jeg fant roen 😊

Og jammen var det deilig å slappe av hjemme fredags kvelden, og vi var opplagt resten av helgen. Kanskje vi skulle gjøre dette neste barnefri helg også.. Dette har vi siden fortsatt med og vi har vel kanskje rørt alkohol 4-5 ganger siden, og har bare vært ute på byen et par ganger. Det er så deilig å ha fokus på noe annet enn hæla i taket hver helg, og JEG NYYYYYTER DET 😊 Var kanskje på tide å bli glad i kosen man finner hjemme 😊 det er å anbefale …

Klem fra meg 🙂 

#roisjela #fest #kos #helg #hælaitaket

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg