Kan man være så fornuftig??

Jeg blir så imponert over alle pakker som er pakket inn så fint, jeg vil også gjøre slik, så nå har jeg bestemt meg. Neste Jul blir det pene pakker med mye omtanke i innpakkingen. Også skal jeg begynne tidlig med å kjøpe inn, så man slipper å bruke sååå mye penger på en gang. Hadde jo vært fornuftig 🙂 Og en jul med NULL stress i hodet. 

Jeg er vel ganske sikker på at jeg ikke er alene om å tenke slik, og et år begynte jeg tidlig også faktisk. I januar 2016 satte jeg (les Rune) en stor plastboks på loftet, kjøpte 4 julegaver, pakket dem inn (ikke så pent som det skal bli neste gang) og la dem i boksen. Påsken 2018 «fant» vi den igjen, den var satt godt bak mange andre bokser og esker. Er det mulig liksom?

//Bilder fra pinterest

Pakket dem opp og tok innholdet i bruk selv, da jeg hadde vært så smart og IKKE satt navn på. Så blokk, penn og et godt gjemmested til den så er mye gjort, men vi får se da vettu, mye er lett å si men vanskelig å utføre.

Nyt denne lille julaften alle sammen, det skal jeg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg