Klumpen i halsen ble større og større

Så var det 1.juledag, har liksom ikke helt fått samlet meg skikkelig etter gårsdagen, HERREGUD for en fantastisk dag <3 Julaften ble feiret hos Daniel og Martine, og for noen verter de er <3 De kokkelerte og styra, jeg bare så på dem og hjertet mitt ble varmt 🙂 Blir jo så stolt at jeg sprekker snart , og de andre 3 barna, jeg er så imponert over dem, så tålmodige, så utrolig herlige barn. Jeg kunne ikke vært mer happy 🙂

Da vi satte oss ved bordet, ble jeg vitne til det mest rørende øyeblikket ever, Daniel gikk ned på kne og fridde til sin Martine <3 <3 <3 Det var så utrolig rørende altså, tårene trilla og jeg var så glad på dems vegne, vakkert var det. 🙂 <3 Kjærligheten i rommet var til å ta og føle på. Så alt i alt så la jeg meg med et smil om munnen 🙂 Det tenker jeg de to gjorde også 🙂

<3 <3 <3 

*Det beste å holde fast ved i livet, er hverandre*

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg