Slike dager er gull verdt :-)

Dagen i dag startet med at jeg tok meg en tur ned på Bjønnes for å få med meg soloppgang, men bikkja var sta( ikke at han bestemmer) han ville ikke bli der frem til sola kom opp :-/ Det var også litt kaldt så det var greit, men fy flaaaaaaaate så vakkert det var der, bare se her… DÅÅÅÅÅÅÅÅN <3 <3 <3

Da jeg kom hjem igjen begynte vi (les Rune) å lage mat . Veldig kjekt å ha en kokk her i huset, han disker opp, og mamma kom også med noe mat hun hadde laget. Jeg pyntet bordet og gjorde alt klart til at familiene våre skulle komme, det er så moro og koselig å fikse til selskap.. I LOVE IT <3 … håper dere alle har hatt en knall dag, og fortsatt har det 🙂

 

Som du ser har vi kost oss masse , og nå er det brettspill og storytime på menyen <3 Nyter disse dagene her, men skal bli godt med hverdag også, blir JÆKLA mye god mat om dagen da Tiiihiii 🙂 Ha en fortsatt herlig kveld alle sammen 🙂

Klem fra meg  <3 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg