Du skal ALDRI knekke meg!!! del 2

Fortsatt er angsten en del av min hverdag, men nå velger jeg å bestemme selv. Bestemmer meg for at jeg SKAL når jeg ikke vil. Det verste jeg vet er når andre sier: «Herregud, det er ikke farlig eller du MÅ bare gjøre det, det blir ikke noe bedre av å ikke gjøre det!» Jeg skjønner at det er godt ment, men akkurat der og da er det vanskelig å skjønne..

Ingen vet hvordan det virkelig er om man ikke har opplevd det selv. Det er det samme som at jeg skal si : «Jeg forstår hvordan du har det etter at du mistet din mamma eller pappa!» Nei, jeg gjør ikke det, jeg kan overhodet ikke tenke meg til hvordan det er. Men jeg mener det godt <3

Jeg følte jeg måtte avslutte forrige innlegg skikkelig, for jeg følte at det var ting som var usagt. Som for eksempel, sliter du med angst, og ikke snakker med noen om det, så gjør det deg bare vondt verre. SNAKK OM DET! Det er så mange som er i samme båt. Dette er en ting man overhodet ikke er alene om.

Jeg har det bra i dag, lever med det og klarer meg flott. Det beste med alt er at jeg uten å føle meg null verdt kan si: «Dette vil jeg ikke, jeg klarer ikke» eller «Nei, jeg blir ikke med, jeg føler ikke for det» Uten og måtte forklare meg hver gang. Hvis jeg prøver, feiler og gir opp, så vet folk hvorfor. Så får jeg prøve igjen og igjen til det går.

Klem fra meg, som har det helt topp i dag <3

*De gærne har det godt hehe*

#blogger #nyblogger #angst #snakkomdet #åpenhet #snapchat 

2 kommentarer
    1. Så bra at du skriver om psykisk helse. Det er et kjempe viktig tema. Mange tror de er alene om å ha angst og depresjoner , og noen vil ikke innse at det er det de faktisk har og tror det er noe annet som feiler dem. Takk for at du deler

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg