Jeg takler ikke å ta på den….

Huden er løs, glatt og ekkel, jeg takler ikke tanken på å ta på den, smøre den inn, nappe litt hår her og der, og det verste av alt, fylle den..

Jeg har EN gang i mitt liv tilberedt en kalkun, og ALDRI mer, det er det ekleste jeg noen gang har gjort. Med sitt løse skinn og sprikende bein. Så de årene jeg var alene, ble jeg enten bedt bort eller så måtte jeg ringe Rescue Squad (les mamma) hehe. For jeg elsker kalkun når den er ferdig stekt 🙂

Så er det siste dagen i året, og i morgen starter vi med blanke ark, jeg gjør det i hvert fall. Men først, nyttårsaften. I kveld er det feiring, barna gleder seg til raketter og stjerneskudd, og vi gleder oss til spill og moro i vente på midnatt 🙂

Vær raus med oppmuntringer, ikke fordi du alltid føler for det, men fordi virkningene er så gode. Ønsker alle et riktig Godt Nyttår og en minnerik feiring av det gamle, og takk til alle dere som har gjort mitt år til det beste <3 <3 <3 

Vi blogges i 2019, Nyttårsklem fra meg til deg <3

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg