Si mer ja ! :-)

Jeg har satt meg noen mål for 2019 som jeg fikk lyst å dele med dere😊 Kanskje de er lettere å gjennomføre når jeg sier det «høyt».

  • Jeg skal mer ut på tur og ta bilder 😊
  • Si mer Ja.
  • Dra til Roma.
  • Male stua.
  • Rydde i alle rom, skuffer og skap.
  • Slutte med iskaffe (hjææælp).
  • Kjøpe julegaver en gang i måneden, skal være helt ferdig før oktober.
  • Dra mer på besøk.
  • Spare penger hver måned.
  • Planlegge nytt kjøkken og nytt bad.
  • Gjøre ferdig småting i huset.
  • Gjøre bloggen bedre.
  • Lære flere teknikker på kakepynt.

Det å sette seg mål gjør at man har noe å jobbe mot, og det er faktisk ganske deilig, prøv det 🙂 

Ha en fin kveld mine kjære lesere <3

#mål #2019 #blogg 

 

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg