Du kan ikke servere det der !!!

«Det er påske, du får varme av solen som skinner så fint på himmelen, perfekt dag for kaffeslabberas og påskegodt»

Da leiligheten til mamma var under oppbygging, bodde hun fremdeles her med oss. Rune og jeg var i byen en tur, men mamma var hjemme og fikk kaffebesøk av en venninne.

Hun fant frem litt snacks, påskegodteri fra skapet og la det i en skål, det er hyggelig. Da vi kom hjem så jeg at det hun hadde satt frem var hundegodteriet jeg hadde kjøpt til bikkja. Med et sjokoladeegg på toppen som ingen av de hadde rørt haha 🙂

«Du kan ikke servere det der mamma, det er hundekjeks» kjeks med tørket lever, men med påskefarger på hehehe. «Æsj, Herregud, jeg ville ikke si noe sa besøket til mamma, men fytti, det var ikke godt». Kanskje ikke så rart tiiihiiii. Tørket lever faktisk.. blææh 🙂

Det lå vel og merke i en pose som kunne se ut som vanlig godteri men jeg fikk meg en veldig god latter, og mamma ble kjempeflau.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg