Behov for markering

«Du kjenner at hjertet banker fortere og du blir litt varm i toppen, kald i kroppen, litt svart i øya og du får behov for å markere deg»

De fleste mener at sjalusi er en fæl ting, at det som regel ødelegger forholdet, men jeg er ikke enig. Sjalusi finnes i så mange former, og ja, jeg skal være enig i at sykelig sjalusi er ikke bra, man kan ikke styre/eie et annet menneske (bare litt da :-P)

Mener ikke at man skal reagere på ALT, og være usikker i forholdet, men hvis jeg kommer opp i en situasjon hvor grunnen er der for sjalusi, så gir jeg uttrykk for det for å si det sånn. Sånn er det bare.

Litt gammelt bilde, men passet godt inn

Jeg for min del ville følt meg mer usikker hvis Rune ikke skulle reagert i det hele tatt hvis grunnen var der. Det får meg til å føle meg spesiell hvis jeg ser han bryr seg og gjerne vil vise at jeg er hans <3

Sunn sjalusi er ikke farlig for forholdet. Ha en sjalusifri dag 🙂

#sjalu #forhold #min #markering #blogg #nyblogger

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg