Elsker slike dager som dette <3

I dag har latteren hengt løst og Rune og jeg har hatt det så bra, jeg syns det er så moro når vi er litt tøysete av oss. Det er så viktig å ha det gøy sammen, det har vi ikke noen problemer med, og vi koser oss…. Dere som har meg på snapchat fikk sikkert med dere den litt lengre storyen i dag, kanskje du syns den var irriterende på noe vis, men det er det verdt hehe 😀 Man får det virkelig ikke mer moro enn man lager sjæl!

Vi laga en kyllingsalat som vi hadde ferdig til ungene kom hjem fra skolen 🙂 Så spilte vi litt spill sammen med dem, før fotball og turn, så koselig. Dager som denne blir lagt i minneboka, Husk å ha det gøy, det er så moro 🙂

Hvis du vil følge meg på snapchat så legg meg til da vel 

lenetar heter jeg der 

Ha en god kveld 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg